Tisková reklama. Připadá vám, že se dnes v době, kdy je největší rozmach informačních technologií a online světa téměř nepoužívá? Opak je pravdou. Tištěné reklamy se stále používají. A stále jsou efektivní. Je pravda, že náklady, které firmy vynaložili do tiskových reklam v posledních pár letech poklesly, ale stále se jedná o jednu z nejstarších a nejspolehlivějších forem marketingu. V určitých segmentech trhu je nezbytná a stále existuje široký okruh zákazníků, které tato reklama osloví nejvíce.

V jakých formách se vyskytuje tištěná reklama?

Noviny

Reklamy v novinách stále existují, a více, než si myslíte. Zkuste si namátkou otevřít některé noviny a sami uvidíte. I když spoustu věcí, které se dočtete v novinách dnes najdete i na internetu, velké množství lidí dává stále přednost tištěným novinám. Reklama v novinách je navíc cenově velmi dostupnou variantou a jedná se o zdroj, který považují potencionální zákazníci za důvěryhodný.

muž

Časopisy

Podobně jsou na tom i časopisy. I když se spousta periodik již přesunula do online světa, spousta jich stále vychází v tištěné podobě. Na časopisech je skvělé, že obvykle cílí na konkrétní skupiny lidí, takže podle toho, do kterého časopisu svou reklamu umístíte, ji můžete zacílit přímo na skupinu lidí, kterou chcete oslovit.

časopisy

Tiskoviny poštou

Tahle forma už je dnes spíše na ústupu, ale stále se s ní můžeme setkat. Pomocí toho, že budete reklamní materiály rozesílat přímo do schránek vybrané skupiny lidí máte možnost na velmi úzce zaměřený demografický vzorek, který oslovíte. Zde navíc můžete být velmi kreativní při vytváření reklamy.

Nevíte, jaká reklama je pro vás a vaši firmu to nejlepší? S tím vám mohou pomoci reklamní agentury, které se soustředí na nejrůznější druhy marketingu. Pomohou vám nejen s tištěnou reklamou, ale s jakýmkoliv druhem reklamy. Jednou z takových je reklamní agentura Olomouc imperialmedia.cz.